شعر نو درباره پدر
روستای نیمه کار
آفتاب جنوب
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, :: 9:50 :: نويسنده : بشیر

 

 

 

 

پدر را کوه مشکل هاست بر دوش                                                   
آتشفشان سرد و خاموش
پدر میعادگاه اشک و لبخند                                                             
محکم،پدر کوه دماوند
پدر جاری پدر نبض
حیاتم                                                              
کس که می بخشد ثباتم
پدر حافظ،پدر امنیت
من                                                                 
حیثیت من
پدر تنها دلیل اعتبارم                                                                      
باشد از او من هرچه دارم
پدر ابری کزو نیکی ببارد                                                               
چشمم جای دارد
دلم از بهر دیدارش زند
پر                                                            
تاجی از گل هست برسر
پدر بعد از خدا
تنها پناهم                                                             
دلگرمی من،تکیه گاهم
اگرچه راه تاریک و سیاه
است                                                      
کاروانسالار راه است
ندارم هیچ ترس از پیچ و خم ها                                
بهر بیش و کم ها
پدر، بودی همیشه نزد من کاش
پدر،تا زنده هستم،پیش من باش
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 65
بازدید کل : 7342
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1


بازی آنلاین


تعبیر خواب آنلاین

دريافت كد در بهاربيست



FreeCod Fall Hafez

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت